Czytelnicze nawyki book tag


Czytelnicze nawyki book tag

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania? 
Zazwyczaj czytam po prostu na swoim łóżku, ale zdarza mi się również siedzieć i czytać przy grzejniku, a gdy jest ciepło to wybieram ogródek.

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki czy przypadkowych świstków papieru?
Mam tyle ładnych zakładek, że zdecydowanie to ich używam, bardzo lubię zakładki magnetyczne, ale papierowymi nie pogardzę. 

3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron? 
Zazwyczaj jak czytam to stawiam sobie jakiś cel, idzie mi wtedy łatwiej i przyjemniej. Zdarzają się sytuacje kiedy nie mam czasu, albo po prostu nie mam ochoty to wtedy nie katuję się, żeby doczytać do tych wyznaczonych stron. 

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki?
Oczywiście. Uwielbiam pić kawę albo herbatę w trakcie czytania i przeważnie mam jakieś zagryzki. 

5. Czy jesteś wielozadaniowa/y? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
Nie robię tego, ale odgłosy z otoczenia nie przeszkadzają mi, nie muszę mieć całkowitej ciszy. 

6. Czy czytasz jedną książkę czy kilka naraz?
Kiedyś miałam taki nawyk, że czytałam dwie na raz, teraz wolę się skupić na jednej.

7. Czy czytasz w domu czy gdziekolwiek?
Zabieram książkę gdzie tylko mogę. Do lekarza, do szkoły, na wakacje, w takich sytuacjach sprawdza mi się czytnik. 

8. Czytasz na głos czy w myślach?
Tylko w myślach

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Nie pomijam, czytam od początku do końca, żebym coś ominęła to musi to być naprawdę nudny opis.

10. Czy zaginasz grzbiety książek?
Oj nie, nienawidzę tego. Na moich półkach mam tylko jedną książkę z zagiętym grzbietem i to przez to, że jest gruba, a w miękkiej oprawie. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Miasto Tęczowych Książek , Blogger