The Last Book Tag



The Last Book Tag


1. Gdybyś wiedział/a, że jutro umrzesz, jaka byłaby ostatnia książka, po którą byś sięgnął/ sięgnęła?


Na początku myślałam, że chciałabym przeczytać książkę którą bardzo lubię np "Hopeless", ale teraz jak tak sobie myślę to może lepszym wyborem byłaby Biblia. Jak przepuszczam nie wiedziałabym jak umrę, a biblia daje odpowiedzi na pytania, i dla osób niewierzących jak i wierzących, jest bardzo ważna, jest skarbnicą wiedzy. Może miałaby nadejść apokalipsa i wtedy dobre będzie poznanie Apokalipsy św. Jana, by chociaż trochę się przygotować. Sądzę, że biblia byłaby najlepszym wyborem.
2. Jakiej książki nigdy nie chciałbyś/nie chciałabyś przeczytać ponownie?
Taką książką jest coś co przeczytałam w marcu a mianowicie "Z jak Zachariasz", opis z tyłu bardzo mnie zaciekawił, nie jest to długa książka (nie ma nawet 300 stron), a w tamtej chwili nie miałam nic pilnego do czytania więc postawiłam na tę powieść. Nigdy więcej nie przeczytam jej ponownie. Była nuda, nic się takiego nie działo i już nawet nie pamiętam fabuły. Nie polecam, strata czasu.

3. Które ostatnie zdanie książki zapadło Ci w pamięć najbardziej?
Zazwyczaj nie pamiętam ostatnich zdań z książki ale wybrałam takie które mi się podoba.
"A gdy Lucy śniła o rozwijających się wspaniałych skrzydłach - jakich nie widziała nigdy wcześniej - dwa anioły na poddaszu uścisnęły sobie ręce."
4. Po jaką książkę nigdy byś nie sięgnął/nie sięgnęła? Jakiej nie chcesz przeczytać?
"365 dni", jest tyle opinii mówiących jak bardzo zła jest ta książka, wiec sądzę, że moja opinia byłaby taka sama, zresztą szkoda tracić czasu na taką książkę, skoro dookoła jest tyle cudownych i wartościowych powieści.

5. Jaką książkę poleciłbyś/poleciłabys swojemu ostatniemu przyjacielowi?
Skoro jest to przyjaciel to jakąś książkę z przyjaźnią związaną, w dodatku taką powieść, co oddaje magię i trwałość przyjaźni. Taką powieść to "Piękne złamane serca".
6. Jaką książkę kupiłeś/kupiłaś ostatnio?
Alysa i czary

7. Jakie było twoje ostatnie książkowe rozczarowanie?
Ostatnie moje rozczarowanie to "Bestia", spodziewałam się czegoś przerażającego z motywem baśni, a przez połowę książki się wynudziłam, nie wspominając już o zakończeniu przy którym spodziewałam się czegoś wielkiego.
8. Gdybyś był/a postacią z książki, jak byś umarł/a?
Żadna śmierć nie jest łatwa, ani przyjemna i na ogół zawsze opłakiwana przez innych. Sposób w jaki bym umarła,co przychodzi mi teraz na myśl,to zginięcie od zaklęcia "Avada Kedavra".
9. Jakie byłyby twoje ostatnie słowa do ulubionego autora?
Szanuje go za stworzenie takich cudownych książek i dostarczenie mi wielu emocji.

1 komentarz:

Copyright © Miasto Tęczowych Książek , Blogger