#natysiąc Wigilia dnia zmarłych


Dzisiaj coś innego, recenzja jeszcze tej powieści będzie, ale nie w tym momencie. Autor powieści Pan Filip Zając ponumerował tysiąc egzemplarzy swojej książki i się podpisał. Mój egzemplarz ma numer 928. Szerzej o akcji mówi portal Czytam Pierwszy
"Poinformuj na swoim blogu, Instagramie lub FanPage o akcji #natysiąc i zachęć swoich obserwujących do pokazania swojego egzemplarza książki "Wigilia dnia zmarłych"!
Szerzej o akcji: #natysiąc - Autor książki ponumerował i podpisał pierwszy tysiąc książek. Pochwalcie się, że macie jeden z nich! Wrzucajcie fotki na Instagrama i wszędzie gdzie się da! "
Jeśli jesteście ze mną dłużej to możecie wiedzieć, że ja już tę książkę czytałam w formie ebooka, a moja opinia znajduje się na blogu. Z chęcią przeczytam ją jeszcze raz i podzielę się w wami swoimi odczuciami, oraz tym, czy zmieniło się moje zdanie o niej
#natysiac




Akredytacja01/05/2020

1 komentarz:

  1. Świetna akcja promocyjna.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Miasto Tęczowych Książek , Blogger