The Perfect Game #2 Zmiana


The Perfect Game #2 Zmiana

Autor: J. Sterling
Tłumaczenie: Monika Wyrwas-Wiśniewska
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Data wydania: 15 luty 2018
Liczba stron: 320 

Nie da się opowiedzieć drugiego tomu bez spojlerów z pierwszego. Tak tylko ostrzegam.
Drugi tom zaczyna się wtedy, gdy kończy się pierwszy, a mianowicie Jack pojawia się u Cassie po sześciu miesiącach braku kontaktu. Stara się o wybaczenie i możliwość wytłumaczenia się z całej sytuacji. Dziewczyna wybacza mu zdradę. Jest ciekawa co się przez ten długi czas działo. Cassie zapragnęła przyjąć Jacka z powrotem do swojego szczęścia. Nie spodziewali się jednak tego, że życie po raz kolejny wystawi ich związek na próbę.


Z przykrością stwierdzam, że "Zmiana" w moim odczuciu jest gorsza od pierwszego tomu. Ta część jest dla mnie dużo bardziej przewidywalna. Czytałam i miałam przeczucie co się będzie dziać. Mimo tego przez rozdziały i całą historię się płynie. Styl autorki jest prosty i zrozumiały. Tak jak w pierwszej części rozdziały pisane są z perspektywy Jacka i Cassie, możemy więc bardziej poznać uczucia towarzyszące bohaterom i można się z nimi utożsamić. Osobiście nie jestem zachwycona żadną postacią. Byli w porządku, ale nie odnalazłam w nich "tego czegoś". Stali się bardziej dojrzali i mimo popełnionych błędów dawali sobie szansę. Jack bardziej potrafił stawić czoła przeszkodą. Cassie w pewnym momencie zaczęłą uciekać od problemów. Za sprawą przyjaciółki zrozumiała, że nie tędy droga. Życiowe rady dawali dziadkowie Jacka. Mili staruszkowie, dają przykład. możliwe, że przez własne doświadczenie.
Podsumowując, czuję się trochę rozczarowana, chociaż miło mi się czytało. Lekka i przyjemna książka. Zastanawiam się czy czytać ostatni tom, bo chyba wystarczy mi takie zakończenie. Za książkę dziękuje Czytam Pierwszy

"Przeżywanie wszystkiego od nowa, choć rany się jeszcze nie zabliźniły, okazało się doświadczeniem wyjątkowo przytłaczającym."
"Takiego właśnie słowa użyła. Wartościowa"








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Miasto Tęczowych Książek , Blogger