Book TMI Tag


Book TMI Tag



1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Dużo osób odpowiada tutaj, że Isabelle Lightwood z DA. I ja też tak odpowiem. Ubierała się bardzo modnie. Podziwiam ją za to że miała na sobie szpilki, sukienkę i świetnie dawała radę walczyć.
2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
W prawie każdej książce jest bohater w którym się zauroczę. Teraz jest to rzadziej ale jakiś czasu temu było tak zawsze. Postać którą ubóstwiam to Alec z DA i Holder z Hopeless
3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?
Tak, miałam tak w przypadku jednej osoby z Dworu Cierni i Róż. Pewnie większość osób które czytała wie o kogo chodzi.
4. Największa książka na twojej półce?
Jeżeli chodzi o ilość stron to Dwór Skrzydeł i Zguby.
 5.Najcięższa książka na twojej półce?
Gemina i Illuminae to książki które są niesamowicie ciężkie, że aż trudno się to czyta. 
6. Masz jakieś książkowe plakaty?
Nie mam, ale chciałabym mieć.
7. Masz jakąś książkową biżuterię?
Nie mam ale wydają mi się całkiem ładne takie delikatne naszyjniki albo bransoletki związane z książką. 
8. Książkowa para, której kibicujesz?
W każdej książce jest taka para.
9. Ulubiona seria książek
Seria Dwory od Sary J. Mass, Dary Anioła Cassandra Clare, oraz oczywiście Harry Potter J.K. Rowling
10. Ulubiony soundtrack z książki?
Nie mam.
 11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana?
Jakiś czas temu przeczytałam Perfekcyjne, tak bardzo spodobała mi się ta historia, że przeczytałam ją po raz drugi. Książka zaciekawiła mnie swoim opisem. Ciekawy kryminał dla młodzieży. Przez opowieść się płynie. Drobne tajemnice można rozwiązywać wraz z bohaterami. Jednak książka skończyła się w takim momencie, że według mnie bardzo potrzebna jest druga część.
12. Ulubiona powieść jednotomowa?
Przeczytałam wiele dobrych powieści jednotomowych. W większości znajdują się na mojej liście ulubionych ale taka którą przeczytałam kilka lat temu do tej pory cztery razy i przy każdym mnie ona fascynuje i porusza to Hopeless Colleen Hoover. 
13. Od kiedy czytasz?
Pamiętam, że w podstawówce zaczęłam swoją przygodę z czytaniem od serii Hania Humorek, Mikołajek czy też Koszmarny Karolek. To były takie pierwsze styczności z literaturą. Następnie w piątej klasie zaczęłam czytać Pamiętnik nastolatki i coraz więcej młodzieżówek. 
14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Nigdy nie robiłam testu przynależności, więc nie mam pojęcia.
15. Czego szukasz w książce?
Akcji która nie będzie mnie nudzić i od pierwszych stron książka będzie nabierała tempa, ambitnie wykreowanych bohaterów których się podziwia, zwrotów akcji które wprowadzają w stan oszołomienia, emocji nie do opanowania. 
16. Ulubiony cytat?
"Zbyt ona piękna, zbyt mądra zarazem. Zbyt mądrze piękna stąd istnym jest głazem." 
17. Ulubiona okładka?
Dużo jest takich. Ale wstawię dwie moje ulubione na tę chwilę.


 18. Akcja vs romans?
Kiedyś moja odpowiedź na to pytanie byłaby romans, ale teraz wybieram akcję.
19. Gdzie idziesz kiedy w książce są smutne momenty?
Przeważnie zamykam książkę i rozmyślam nad tym i po chwili znowu wracam do czytania.
 20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
To zależy czy mam dużo wolnego czasu czy jestem zajęta nauką. Gdy są wakacje lub po prostu mam dużo czasu jest to średnio 3-4 dni, jeśli nauka zwala mi się na głowę to mogę jedną książkę czytać nawet 2 tygodnie.
21. Ile trwa twój "kac książkowy"?
Od jednego do trzech dni.
22. Najmniej lubiana książka?
Zdecydowanie większość lektur.
23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
Zaradność, pomysłowość, pewność siebie, poczucie humoru.
24. Co cię odrzuca w postaci?
Niezdecydowanie i ciągłe użalanie się nad sobą.
25. Czemu dołączyłaś do blogosfery?
Lubię dzielić się opiniami o książkach. Chciałam stworzyć coś co pomoże mi wyrazić siebie. Zafascynowałam się tym już dosyć dawno ale nie miałam odwagi. Teraz cieszę się, że to zrobiłam, mam swoje małe cele które powoli spełniam. Statystyki pokazują już prawie 700 wyświetleń, bardzo mnie to motywuje. Staram się kształcić w pisaniu, by te teksty były coraz lepsze. Chciałabym także przez pisanie i bloga poznać wielu wspaniałych ludzi.
26. Straszna książka?
Wypowiedz jej imię to horror młodzieżowy który mrozi krew w żyłach. Recenzja znajduje się na blogu także polecam przeczytać.
27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
Miałam taki czas, że zawsze książka mnie wzruszała i nie mogłam powstrzymać łez, obecnie jest inaczej, coraz rzadziej zdarza mi się uronić łzę, ale ostatnio było to ok. dwa miesiące temu.
28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?
Dwór Mgieł i Furii
29. Ulubiony tytuł?
Promyczek
 30. Ostatnio przeczytana książka?
Moja Jane Eyre
31. Co teraz czytasz?
Miasto cieni
32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?
Do wszystkich chłopców których kochałam
33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać?
 Charlotte Bronte ponieważ chciałabym się jej zapytać czy mogę przeczytać książkę która pisze. 
34. Autor z którym chcesz porozmawiać?
Sara J. Mass i Cassandra Clare
35. Ulubiona jedzenie do czytania?
Słodycze :D
 36. Książkowy świat w którym chciałabyś żyć?
Hogwart lub świat Nocnych Łowców,
 37. Świat książkowy, w którym nie chcesz żyć?
Świat z książki "Niezgodna". Myślę, że świat który jest podzielony na frakcje nie jest najlepszym światem.
38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
Hmm...przed chwilą.
39. Dziwne sposoby obrażania użyte w książce?
Szlama, przyziemny.
40. Czy tworzysz jakieś własne teksty?
Nie.
41. Ulubiony magiczny przedmiot?
Różdżka
42. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?
Zdecydowanie na trybunach. :D
43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką.
Love me like you do z książką Hopeless
44. Ulubiony podryw na książkę?
Nie mam.
45. Użyłaś go kiedyś?
Nie
46. Ile masz książek?
 128

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Miasto Tęczowych Książek , Blogger