Zimowy tag książkowy


zimowy tag książkowy


KAKAO - KSIĄŻKA, KTÓRA ROZGRZEWA SERCE.
Taką książką i w dodatku bardzo świąteczną i zimową jest Podaruj mi miłość. Nie jest to normalna powieść, tylko zbiór opowiadań różnych autorów. Każde jest inne, w trochę innym klimacie, ale łączy je okres zimowy, świąteczny i dobroć serca, miłość, to co wtedy jest najważniejsze. Czytałam ją dwa lata temu. W tym roku mam w planach chociaż kilka opowiadań z niej przeczytać, żeby umilić sobie oczekiwanie na ten magiczny czas. 


ŚNIEG - KSIĄŻKA Z BIAŁĄ OKŁADKĄ
Pierwsze co zobaczyłam na mojej półce to Diabolika. Okładkę ma minimalistyczną. Jest biała, a centralne miejsce zajmuje motyl który jest podzielony na dwie części. Co do samej treści. Zaczęłam czytać, ale utknęłam na 26 stronie. Nie mogę się zmusić do jej czytania. Może to nie czas na nią. 


MIKOŁAJ - GRUBA KSIĄŻKA LUB DŁUGA SERIA
Trzecia część dworu czyli Dwór skrzydeł i zguby to na prawdę grubasek. Mimo tego, że ma ponad 800 stron czyta się szybko i przyjemnie. Dochodzi do wojny która jest zapowiada od początku serii. Jednym minusem, tak wielu stron powieść, jest zniszczenie, jakim jest złamany grzbiet. Nie lubię tego, ale tutaj było to nieuniknione.


RÓZGA - KSIĄŻKA, KTÓREJ CZYTANIE BYŁO MĘKĄ
Sądzę, że nie będę odkrywcza, ale tak byłą z większością lektur. Wydania często mają małe literki i marginesy przez co czyta się dłużej, a jeszcze gdy książka nie wpasowuję się w nasze gusta, czytamy ją bo musimy. Staje się to męką. 

PREZENT - BARDZO DOBRA KSIĄŻKA, KTÓRĄ MOŻESZ KAŻDEMU POLECIĆ
Moja Jane Eyre to powieść która będzie dobra dla młodszych jak i starszych. Autorki świetnie pociągnęły akcje, wykreowały bohaterów których nie da się nie lubić, a humor jaki dodały jest wisienką na torcie dla całej książki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Miasto Tęczowych Książek , Blogger