MID-YEAR BOOK FREAK OUT BOOK TAG


MID-YEAR BOOK FREAK OUT BOOK TAG


Pół roku już praktycznie za nami, wiele osób robi teraz tag który ma za zadanie podsumować czytelniczo  ten okres. Do tej pory przeczytałam 48 książek, co jest moim osobistym osiągnięciem. Więcej było tych dobrych niż złych książek. Rozwinęłam się też pod względem bloga i instagrama, Sprawdzając statystyki jestem w szoku. Dziękuje każdemu kto czyta posty i przegląda moje zdjęcia. 

1. Najlepsza książka, jaką do tej pory przeczytałaś w 2019
Przeczytałam dużo świetnych książek, które zapamiętam na długo, ale gdybym miała wybrać tylko jedną to jest to "Marzyciel". Baśniowa powieść, z pięknymi opisami i przyjaznym bohaterem. Książka to była i jest wychwalana przez naprawdę duże grono ludzi i ja też się do nich zaliczam.



2. Najlepsza kontynuacja, jaką przeczytałaś do tej pory w 2019

 Nie przeczytałam dużo kontynuacji w tym roku, a te które czytałam były bardzo dobre. "Alyssa i obłęd" jak dla mnie jest najlepszą kontynuacją jaką przeczytałam w tym okresie. Akcja książki przenosi się do realiów. Czerwona Królowa szykuje zemstę. Czekam na kolejną część bo jestem ogromnie ciekawa jak to wszystko się potoczy. Okładka tej części jest jeszcze piękniejsza i bardziej magiczna, przykuwa wzrok.



3. Książka, która niedawno została wydana i którą bardzo chcesz przeczytać

Oczywiście jest dużo premier które mnie zaciekawiły. Początkiem tego roku czytałam Okrutnego Księcia o którym było bardzo głośno i który mnie się bardzo spodobał, przez to może, że lubię motyw elfów w książkach Cassandry Clare, jak cała książka jest z takimi postaciami, to musiało mi się to spodobać. Pod koniec lutego wyszła druga część czyli "Zły król" minęło parę miesięcy, a ja nadal tego nie przeczytałam...

4. Premiera w drugiej połowie 2019, na którą najbardziej wyczekujesz
Nie mam takiej książki. 

5. Największe rozczarowanie
"Zgadnij kto" bardzo chciałam to przeczytać. Zaciekawił mnie opis i klimat książki. Lecz po jej przeczytaniu, byłam rozczarowana, książka nie była zła, ale spodziewałam się czegoś lepszego. 

6. Największa niespodzianka
Ogromną niespodzianką była dla mnie książka "To co zostawiła", miałam świadomość, że jest to dosyć ciężka powieść, ale nie wiedziałam, że tak do mnie trafi i będzie taka przejmująca. Czytałam ją z zapartym tchem i śledziłam losy bohaterek. Długo będą ja pamiętać. 

7. Najlepszy nowy autor (który dopiero zadebiutował lub którego dopiero poznałaś)
Przeczytałam w tym roku dwie książki autorstwa Jenny Han, jej styl pisania i lekkość tak mi się spodobały, że kupiłam i mam w planach przeczytać trylogię której jest współtwórczynią. 

8. Najnowszy fikcyjny crush 
Wielu osobom, także i mi podoba się Rhysand, taką osobę z podobnym charakterem znalazłam w książce "Alyssa i obłęd", a mianowicie chodzi mi o Morpheusa. Morpheus  jest postacią bardzo przemyślaną i dobrze skonstruowaną. To co od razu rzuca się w oczy, to jego miłość do Krainy Czarów, która jest jego domem. Będzie o nią walczył, nawet, jeżeli będzie musiał przepłacić życiem. Miłością darzy również Alyssę.

9. Postać, którą ostatnio polubiłaś
Zan jest nastolatką, która ceni sobie przyjaźń i zna jej wartości. Gdy nie ma kontaktu z przyjaciółkom, którego przyczyny nie zna, zaczyna się martwić a następnie prowadzi "śledztwo", bo wie, że takie zachowanie nie jest podobne do jej przyjaciółki. W szkole pojawia się nowy chłopak, ale dziewczyna nie od razu się w nim zakochuje. Zan z książki "Jeśli tam jesteś" to postać, którą ostatnio polubiłam.

10. Książka, którą zmusiła cię do płaczu
Rozczuliłam się przy końcówce książki "P.S wciąż cię kocham". Nie powiem która scena doprowadziła mnie do łez, bo to spojler, ale faktycznie nie spodziewałam się tego, a bardzo się wzruszyłam, aż łzy mi poleciały.

11. Książka, dzięki której poczułaś się szczęśliwa
Poczułam się szczęśliwa, dlatego, że jestem stosunkowo niska. Ma to odniesienie do książki "Jej wysokość P." Główna bohaterka, była tak wysoka, że tylko pięciu chłopaków z jej szkoły było od niej wyższych. 

12. Najpiękniejsza książka, jaką w tym roku zdobyłaś
W tym roku przybyła do mnie rekordowa ilość książek, wiele z nich ma cudowne okładki. jedną z ostatnich moich zdobyczy jest książka "Zakazane życzenie". Okładka tej powieści jest naprawdę piękna.

13. Jaką książkę musisz przeczytać przed końcem 2019?
"Imagines" zaczęłam czytać tę książkę dwa lata temu, nadal jej nie skończyłam. Najwyższa pora ją przeczytać. 


1 komentarz:

Copyright © Miasto Tęczowych Książek , Blogger